Päivitystä mun hooästeilyyn
Noniin, kymppireenit ovat lopuillaan, viimeinen olisi joko huomenna tai (todennäköisemmin) keskiviikkona. Tein edelliset viisi kymppireeniä kaikki joka toinen päivä, alkaen toissaviikon lauantaista, päättyen eilen, eli neljä reeniä viime viikolla. Noista viidestä reenistä kaikki muut menivät hienosti (olin nukkunut hyvin), paitsi eilinen. Eilinenkin meni ensimmäisten, isoimpien liikkeiden (kyykky, leuanveto ja normaali penkkipunnerrus) osalta kohtuullisesti, kyykky jopa erinomaisesti (kevyeltä tuntui

), mutta sitten alkoi heikottamaan ja kuvottamaan. Loppureenistä ei meinannut tulla mitään ja jätin salkkunostot ja takaviparit tekemättä suosiolla.
Myönteistä noissa kymppireeneissä on ollut se, ettei ole enää ollut olkapäävaivoja. Koko viistoistasten ajan kipuili oikea olkapää, nyt ei mitään ongelmaa. Mystistä on moinen. Yksi selitys voisi olla se, että lopetin erään venytyksen teon, mitä tehdessä erityisesti sattui (kyseessä ns. selän takana ittensä kättely). Olen myös tyytyväinen siihen, miten kevyeltä on kyykätessä rauta tuntunut.

Uskon, että entiset ennätykset menevät rikki, vaikka lopullisestihan sen näkee vasta sitten ohjelman lopussa, kun niitä kokeillaan.
Semmoisen pienen lisäyksen tein alkup. ohjelmaan (tämän ketjun sivulla 28), että reeni1:een yksi sarja alataljaa lisäksi ja reeni2:een yksi sarja leuanvetoa lisäksi. Tuntui, ettei tule selälle tarpeeksi reeniä, siksi noin.
Lisää kommentteja sitten ohjelman lopussa, nyt näin.