Näillä helteillä jokainen saa kulkea hihattomassa, ihan vittu jokainen. Jos joku pitää kusipäänä, kun on lihaksikas ja hihattomassa niin painukoon vittuun. On ihmisiä jotka inhoaa vähänkin lihaksia omaavia ihmisiä "aivoton bodari, bodarit on homoja/tyhmiä", syinä esim. kateus/feminismi/oma vetelyys. Aivan sama miten pukeudutte, ärsytätte niitä kuitenkin, joten parempi ärsyttää kunnolla.
Tietenkin sitten kun älytön körmy, voi ehkä tehdä rennomman ja nöyremmän vaikutelman pitämällä vaan T-paitaa, mut silti joku ärsyyntyy teistä. Itsellä on niin vähän vielä lihaa 1 vuoden treenien jälkeen, että oon ylpeä joka grammasta ja näillä helteillä on selvä etten pitkähihaista pidä missään kun vihdoin voi ottaa toppatakin pois ja näyttää että on jotain tehnykkin. Saa aurinkoa, ja kyllä myös itse tykkään jos naiset eivät pukeudu kaapuun kesällä (no läskit saa pukeutua) vaan shortseihin ja toppeihin joista vähän muotoakin näkyy, joten eiköhän niillekin lihakset kelpaa? Naisten ei pidä näyttää maksullisilta, eikä äijien kulkea paidatta keskellä kaupunkia, mutta..
Treenatessa shortsit vaan jalkaan, tuleepahan tehtyä jalatkin kun kanankoivet hävettää. Urheilu on tuskallista muutenkin, ilman ylimääräistä kuumuutta. Mä oon entinen nylkyttäjä, sillon en kyllä kesällä lenkille lähtenyt missään villapaidassa. Bodaus on urheilua siinä missä marathon ja molemmat saa olla hihattomassa tai vaikka pelkkä sukka munassa jos haluaa. Kumpikaan ei ole toista kusipäisempi.