Originally posted by janipp
Sakkeus oon lukenu mielenkiinnolla sun kirjotuksia tällä palstalla, mutta jos viitsit laittaa tyypillisen treenipäiväsi ruokailu esimerkin. Eli mitä sapuskaa ja lisäravinteita käytät mihinkin aikaan. tällöin saisi kokonaisuuden paremmin esille.
Höhöö tämähän on kunnia kun topikki tällasesta pistetään pystyyn =/.. Mutta kirjotetaan nyt pitkästä aikaa löylyy. Eli kyllähän mä pyrin syömään niiden "kultaisten sääntöjen" mukaan ja yleensäkin omien löylyjeni mukaan - tietenkin - ja searchillä löytyy lisäravinteetkin mitä käytän, mutta mitään varsinaista täydellistä ruokavaliota harvoin jaksan noudattaa, siis sellasta missä olisi kaikki ruoka-aineet laskettu pilkun tarkkaan jne jne. Se 80%:n sääntö jyllää, päivän tapahtumat määrää pitkälti mitä syö ja mihin aikaan.
Mutta pistetään nyt edellisen treenipäivän löylyt tähän. Malttiruokavalio siis menossa, pudotin 104->97 ja nyt on siinä pysytty noin kuukauden verran, heittelee toki -1 - +2 kg nesteistä ja päivästä ja ajanhetkestä riippuen. Määriä en tarkkaan tähän nyt jaksa kirjottaa.... Tarkotuksena ois että ens keväällä ois painoo joku 105 taas eli mihinkään raivobulkkiin en taaskaan lähe tän maltinkaan jälkeen ja ei sitä talvella jaksa mitään diettailla. Eli viime torstai ->
0550 herätys, Sf-heraturboa 20grammaa, Sf Vitamaxia puol tl
0610-0630 tyhjällä mahalla pyörällä töihin
0645 aamiainen: maitoa, näkkileipää, margariinia, Ehrmannirahkapurkki, banaani, rypsäriä
0900 Ehrmanni + pari kaurakeksiä pellossa
1130 lounas, tais olla vihanneksia, lihakastiketta, yks peruna
1445-1505 pyörällä kotiin
1515 Ehrmanni + pellavarouhetta, jonka jälkeen kaupungille löylyttelemään
1720 päivällinen; kanaa, vähän riisiä, salaattia ja rypsäripohjasta (50%) salaattikastiketta
2000 heraturboa 20 grammaa
2015-2100 treeni, vettä meni monta litraa ennen treeniä ja treenin aikana
2105 heraturboa 50 grammaa + Sf maltoa 40 grammaa, Vitamaxia vajaa tl, Sf kreatiinia noin 8g
2200 mansikkarahkaa
2320 rahkaa + pellavarouhetta + kalaöljyä
Oon siis viime aikoina syöny rahkaa aika paljon, jossain vaiheessa siihen taas kyllästyy ja se jää kokonaan so not mutta nyt se maistuu

.