Joo elikkäs.
Pari jannua käynyt salilla jonkin aikaa, ehkäpä kuukauden tai alle. Ne vetää aina hurjia pakkotoistotreenejä esim. jaloille prässissä ja hakissa. Ulkomuodosta päätellen ne ei ole treenannut kun sen kuukauden. Ilmeisesti katsoneet wlogeja, kun treenit on vähän sen tyylisiä tai en minä tiedä. Nää jätkät siis huutaa joka toistolla kuin ammuttavat siat. Siis ihan vitun karmean kuuloista ja prässissäkin on tyyliin satakiloa maksimissaan ja about puolet toistoista hitailla pakoilla kaverin kanssa. Noh oon nyt seurannut tätä touhua hetken ja ne aina tekee samat helvetin tukotustreenit. Viimeksi ne taas huuti niin perkeleesti rääkyen. Porukkaa selvästi huvittaa ihan helvetisti niiden touhu. Itsekkin vähän huvittuneena seurannut, mutta ihan sama ei kuulu mulle muiden treenit. Ihan oikeinhan ne periaatteessa tekee, mutta ei ne mitään kehitystä tule tuolla saamaan. Myös se, että ne treenaa aina paljain jaloin ja huomioin, että niillä on ihan vitun pitkät pyöristyneet varpaankynnet ja raspille olis töitä niissä sienijaloissa...
Noh kuitenkin taas vedettiin sitä karmeaa huutotreeniä prässissä. Itselläni meinas jo mennä sarjat vitulleen, kun ei pidä pokka. Salin omistajakin kävi vähän kuikuilemassa ivallisesti, että midäs däällä dapahduu. Jätkät ei tajunnu ja sama hommaa jatkaa tunnin vielä hakissa yhteensä. Tässä vaiheessa, jollain muikkelilla menee hermot.
"ääääyyyhhhhh, iiiiiiihhh, en jaksa enää, yyyyhyhyhyhyhh, auta ei saatana yyhyhyhyhyhy iihihhiihi"
"hei tota voisitteko ottaa vähän rauhallisemmin, eikai tarvi noin huutaa"
"MITĂ„ SĂ„ SANOIT HĂ„"
"NO VITTU EI TARVI HUUTAA NOIN SAATANASTI, LOPETA SE SYNNYTTÄMINEN"
Jätkä keräilee itseään hakissa.
Salin omistaja tulee vielä vaihtamaan pari sanaa sankareiden kanssa.
Salin omistajan häipymisen jälkeen ääni alkaa taas pikkuhiljaa koventua ja puhina, kun tehdään pakkotoistoja reisikoneessa.