Salikomediaa?

Viestiketju osiossa 'Treeni' , aloittaja Raven, 29.12.2002.

1. K1V1

K1V1

Ikä:
    27
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Turku
    Onhan noita sankareita. Itse kun on noin vuoden käynyt aktiivisesti taas salilla selän korjauksen jälkeen, niin rupeaa tuloksia näkymään paremmin vain koko aikaan. Samaan aikaan tulevat nämä vanhat tuttavat kenen kanssa nuoruudessa treenattiin jonkin verran ja nykyään istuskelevat mielummin kuppilassa kun pukuhuoneessa voivottelemassa lihas kipuja, niin rupeaa olemaan sali enkat niin kovaa luokkaa että itse tarvitsee toisen elämän lisäksi notta niihin tähtiin päästäisiin. :LOL:

kake- tykkää tästä.
  2. masaf2

masaf2

Joo työkaveri kerto aiemmin ottaneensa 16-vuotiaana (vajaa 40 vuotta sitten) 120 kg penkistä, viime viikolla se oli jo 140 kg... Kas kun mun enkka on 140 kg :D

Citizen Erased ja kake- tykkäävät tästä.
  3. inoksi

inoksi

Toisaalta voidaan miettiä, miksi niiden ei lajia enää harrastavien kanssa pitää puhua omista tuloksista. Niitä ei välttämättä kiinnosta, tai ne ottaa sen leijumisena/vertailuna ja kun eivät halua myöntää olevansa huonompia, niin tulee valkea valhe

4. kake-

kake-

Sukupuoli:
    Mies
    Omien kokemuksien kautta väittäisin, että useemmin ne "konkarit" itse tulevat puhumaan. Mulle useammin vielä tuntemattomat tulevat puhumaan esim. töissä, miten on itsekin ennen käynyt salilla ja ollut joskus kovassa kunnossa, ei rasvaa ollenkaan jne jne. Ihan ku ei päälle päin näkyis, että nyt liioitellaan :cautious: . Ehkä se aikakin vähän kultaa muistoja, jos on joskus omistanu vuoden salikortin ja käyny välillä siellä jotain häsläämässä niin se vuosi onkin yhtäkkiä koko nuoruus ja se rintaprässilaitteen 90 kiloa on yhtäkkiä 140kg penkki.

GoR ja K1V1 tykkäävät tästä.
  5. inoksi

inoksi

Omat havainnot on että vähintään yhtä paljon sali-intoilijat koittaa avata keskustelua ja tuoda tekemisiään esille.

6. kierojalka

kierojalka

Yks työkaveri kerto aina penkkienkkansa olevan 115 kg. Olin paikalla työpaikan punttiksella, kun hän nosti tuon, ja tottahan se oli, mut se nosto oli sellasessa davidin pakallisessa punnerruslaitteessa. Muistaakseni se pakka oli 100 kg ja sinne oli vielä ladottu jotain kiekkoja päälle. Nosto vajaalla liikeradalla toki.

Raid, no-body, Tyre and 1 other person like this.
  7. Turpovitone

Turpovitone VIP

Toppilan Kunnonpaikka/Force bongattu. RIP.

8. masaf2

masaf2

No se nyt vaan alkaa aina siitä mun rahkan ja marjojen syönnistä vaikken sano ikinä mitään ensin ja enpä kyllä oikeestas jälkeenkään... "jaaha, taas rahkaa, ennen vanhaan sitä juotiin vaan kananmunia ja reenattiin kovaa... Ei sillon ollu rahkoja ja nousi... "

kake- tykkää tästä.
  9. kukkovesa

kukkovesa

Sukupuoli:
    Mies
    Jossakin ryhmässä täällä (olisko peräti tämä salikomediaa) joku kertoi, että Kemin paikallisessa punttipaikassa aikoinaan kovimmat karjut olivat vetäneet suoraan soijaproteiinia kuivana suuhun penkatessa. Se on vaatinut jo asennetta - ja kemiläisyyttä. En epäile yhtään.

GoR ja kierojalka tykkäävät tästä.
  10. kierojalka

kierojalka

Turussa pahimmat salisiat hörppi rypsiöljyä reenin lomassa. Enää en oo nähny tota, mut joskus 10 vuotta sitten.

kukkovesa tykkää tästä.
  11. kukkovesa

kukkovesa

Sukupuoli:
    Mies
    Mieti tuota...hampaat irvessä, veren maku suussa punnerrat jotain maksimipenkkitulosta...ja sit välillä rypsin makua poskeen...oijoi....ei helvetti....:ROFLMAO:...tuohon vaaditaan jo parantumatonta turkulaisuutta...

12. Laardi

Laardi VIP

Ikä:
    44
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    Pitkään tullut haaveiltua tilanteesta jossa KFC on tullut Suomeen niin penkkitreeni isoin koipiämpäri vieressä, joka tauolla pari naamariin.

Pitäisi varmaan olla pesuvatikin.

13. masaf2

masaf2

Mä näin pari vuotta sitten salin parkkipaikalla kun joku pulkannaru teini tuli punasella vanhalla 318i pemarilla parkkiin, otti autosta jonku kilon supergainerjauhopurkin ja rupesi suoraan purkista mättämään ruokalusilalla jauhetta suuhun kuivana istuessaan auton konepellillä takakenossa... Sitten se tuli perästä salille sisään kavereidensa kans ja rupes suoraan penkkaamaan sarjaa ilman mitään lämppiä. Melko legendaarista.

K1V1, no-body, GoR and 2 others like this.
  14. Powerhousu

Powerhousu

Ikä:
    36
    Oot varmaan nähnyt nimimerkki Sakkeuksen. Jonnet ei tiedä. Missähän mies nykyään jyllää kun ei ole löylyttänyt vähään aikaan?

15. Bläkäri

Bläkäri VIP

Nyt kun sanoit, niin mulla on yksi kaveri joka on patologinen valehtelija. Tyypin jutuissa on oma viihdearvonsa kun tietää että sillä on vain pakonomainen tarve valehdella vähän kaikesta. Valheet ovat pieniä mutta sopivissa tilanteissa sitäkin ärsyttävämpiä ja joku ehdoton ei saattaa kääntyä hujauksessa "mähän olen aina tiennyt ja itsekin tehnyt sitä". Vittumaisin tilanne oli kun velka olikin muuttunut saataviksi ja silloin meni kyllä hermot.

Salitulosten osalta tyyppi vetää aina enemmän kuin minä, mutta aina kun ollaan treenaamassa, sillä on just jotkut muut liikkeet ohjelmassaan ja jos se sattuukin vahingossa tekemään, se sanoo vetävänsä kevyttä viikkoa tai joku paikka on aina kipeä. Viimeksi kuulemma vuosien tauon jälkeen veti kevyesti mavesta kaksataa ja naureskeli mulle kun en ole vieläkään saavuttanut sitä. No, arvasihan sen mitä siinä kävi kun mavepäivä - ei vain yksi vaan kaksi kertaa - sattui kohdalle. Ekalla kerralla se sentään veti, mutta tasan yhden vedon reilut puolet lupaamastaan aivan kammottavalla tekniikalla ja tokalla kerralla sitten vaan skippasi koko maven "kun se on turha liike".

Viimeksi kun valehtelin niin valehtelin alaspäin. On kivempaa sitten tilanteen sattuessa pistää vähän enemmän painoa ja todeta että oho, oon kehittynyt. :)

Citizen Erased ja kierojalka tykkäävät tästä.
  16. supo

supo

Itse olen skipannut kaikki nämä huru-ukot ja niiden puheet ympäriltä.Miksi vitussa käyttää aikaa näihin.

Jaa tämä sivu