Netti olla keskustelua varten. Jos joku oikeesti pahastuu, ku ihmiset keskustelee tälleen asiallisesti, ja vähän offtopiccina, ni se nimimerkki saa kyl oikeesti nuolla mun karvasta persettä, ja mennä itteensä.
Ainoo kenen sana painaa mulle, on modejen, ja Miken :D. Mua ei ainakaa häiritse yhtään, vaik joku suoltais ihan jtn hillitöntä paskaaki sivutolkulla. Toimivia optioita ainaki 4: 1) simmut kii, eikä reagoi siihen, 2) kommentoi siihen paskaan jtn, 3) pysyy ite aiheessa, ja kirjottaa sitä ontopicimpaa juttua, ni porukka aivan varmasti tulee mukaan kyl, 4) modet rankasee, ja poistaa sen offtopicin(ite en modena näin tekis, koska ei häiritse, ja vähintäänki ilmottaisin/varottaisin asiasta eka).
Nii ja ''öntöpikkiäki'', eli joo siis, noi paralletit, punnerruskahvat sun muut on kaikki ihan hyviä. Lattia on siin mieles parempi, et tasapainottelu on mun mielest kaikist helpointa. Jämerämpi tuntuma siihen liikkeeseen. Dippitelineki on jämerä, mut paralletit/punnerruskahvat voi mm. kaatua, ja pakottaaa melkeenpä käyttään neutraalia otetta. Ranteet kärsii lattial enemmän.