Heippa! Täällä uusi pakkislainen uskaltautui osallistumaan ekaa kertaa keskusteluun

Mun pakkojäsenyysaika Elixiassa on loppumassa ja oon harkinnut salin vaihtoa. Vähän on alkanut kyllästyttää moni asia Elixiassa: 1. ruuhkaisuus (vaikken edes käy pahimpaan ruuhka-aikaan!) 2. huono panostus vapaisiin painoihin (esim. Aleksin Elixiassa, joka on mun lähin niitten keskus, on vain 1 kyykkyteline vapaalla tangolla ja 1 smith ja 2 penkkiä, jonka takia niissä usein jonoa ja saa jännittää, onko vapaana -> häiritsee treeniä) 3. tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät, jolloin entistä ruuhkaisempaa ja sali täynnä ympäriinsä haahuilevia ja maksavien asiakkaitten tiellä olevia urpoja 4. suuri määrä näyttäytyjiä eli lähinnä nuoria naisia tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja iltameikeissään ja merkkivaatteissaan, jotka keskittyvät salillakin vähintään yhtä paljon esittelemään itseään muille ekä ihailemaan itse itseään peilistä ja kohentelemaan ulkonäköään kuin itse treenaamiseen.
Elikkäs kysyisinkin nyt suosituksia Töölön lähistöllä olevista saleista. Mielellään saisi olla miesvaltainen sali käyttäjäkunnaltaan, kunhan löytyy silti pienenpiäkin painoja (treenaan mieluummin miesten parissa kuin naisten, sillä olen niin kova vertaamaan itseäni toisiin naisiin ja se on ahistavaa). Ja tosiaan sellainen mesta, jossa olisi panostettu vapaisiin painoihin ja olisi riittävästi suorituspisteitä, niin että ei tarttisi jonotella. Ja aukioloajat on tietysti myös yksi kriteeri: pääsy avainkortilla 24 h vuoden jokaisena päivänä ois kaikista optimaalisin vaihtoehto (itse haluan monina juhlapyhinäkin treenata). Kiitos jo etukäteen vastauksista!