Versa Gripps

Meta title: đŸ”„ VERSA GRIPPS – MAKSIMIOTTEEN SALAINEN ASE đŸ”„

Meta description: Tehosta vetoja ja vÀhennÀ sormien vÀsymistÀ vÀlineellÀ joka lukitsee otteen raskaissakin nostoissa

Putsasin versojen (pro) lÀpykÀt fairyvedellÀ, lÀhtihÀn niistÀ aika paljon paskaa ja taas tarraavat hyvin taas eikÀ liu-u ote. Likastuvat hiestÀ tms. ja pito heikkenee.

Ilman ettÀ leuanvetotanko on pÀistÀ vÀÀnnetty kulmaan, eikös se ranteita vÀÀnnÀ ihan ilmankin Versoja. ;)

Tuota tangon vÀÀntÀmistÀ kulmaan en ole ikinÀ tajunnut pirun leveÀllÀ otteella roikkuessa menee, mutta heti kun vetÀÀ ylös niin kÀdet/ranteet on vitullaan ennen 90 astetta.
Parempi tÀysin suora tanko oteleveydestÀ riipumatta. LeveÀ ote muuten menee vain kainalon seutuun, kun taas vain pikkaisen hartioita levempi ottaa koko selÀn alueelle.

Putsasin versojen (pro) lÀpykÀt fairyvedellÀ, lÀhtihÀn niistÀ aika paljon paskaa ja taas tarraavat hyvin taas eikÀ liu-u ote. Likastuvat hiestÀ tms. ja pito heikkenee.
Mulla on jostain laitteesta tms, en tiedÀ, kiinnittynyt valkoista maalia noihin versoihin. En muista olikohan jostain leuanvetotangosta irronnut gripit ja sitten versoilla pelkÀstÀÀn siitÀ paljaasta maalipinnasta kiinni.

Miettinytkin milla nama pitas putsaa kun kuulemma pelkalla vedella ei saa :) Kiitoksia vinkista!

Miten teillÀ on Versat ja muut kopiot kestÀneet? PitÀÀ varmaan uudet tilata, mutta en kyllÀ Cerberuksia halua enÀÀ.

Parin kuukauden kÀytön jÀlkeen ei mitÀÀn huomioitavaa Versoissa. Hiukan ehkÀ tuo lÀpyskÀ "pehmeni", eli nyt taipuu paremmin ja saa helposti tangon/painon ympÀri. Ei nÀitÀ voi muuta kuin suositella. Parhaat vetoremmit! Ainoa ongelma nÀiden kanssa on, ettÀ niitÀ tekee mieli kÀyttÀÀ vaikka tekisi vatsoja.

TÀnÀÀn tuli versat postista, 65 euroa :rock: tais olla posteineen Wellmaxista. Ihan ÀssÀthÀn nÀÀ on, pakko nÀitÀ on pitÀÀ kokoajan. Korvasivat heti kellon kÀdestÀ ja ovat paljon katu-uskottavammatkin. Ensialkuun oli pakko koittaa auton kÀsijarruun ja siitÀhÀn ei sitten kÀttÀ enÀÀ helposti irti saanut, myös ratista sai aika pitÀvÀn otteen. Sitten oli pakko kokeilla kotona leuanvetotangossa jossa pysyi helposti minuutin putkeen sormia jÀnnittÀmÀttÀ. 5/5 tavaraa mutta harmi ettÀ selkÀpÀivÀ on vasta lauantaina :jahas: Onneksi nÀÀ on tarkoitettu myös työntÀmiseen :D Hiiren kÀyttö vain on vaikeaa nÀiden kanssa.

Bongasin Fitnesstukun myymÀlÀssÀ tÀllaiset lÀrpÀkkeet, siis nyt aikaa ennen kuin tÀmÀn ketjun löysin. Hypistelin jo silloin ostohimoiten, mut siinÀ oli jotain hötkyilyÀ ja jÀivÀt hyllyyn. Versakopiot siis, tietty. Hinta oli jotain ihan höpöÀ, 12e ehkÀ. Onko kukaan kokeillut hajoavatko heti ekalla vedolla?
Taidan eniveis hakea kokeiluun, mun painoilla saattavat kestÀÀkin hetken. Ja vituttaa remmien kanssa pelleillÀ niissÀ muutamissa nykimisissÀ joissa tarvii...

Nyt oli tullut nÀitÀ aitoja Body Action-myymÀlÀÀnkin (60 euroa). Kannattaako astua nykyaikaan ja vaihtaa remmit nÀihin? Tuleeko siinÀ joku opetusvideo mukaan vai onko nÀÀ ihan simppelit kÀyttÀÀ?

edit. ja pinkkinÀ vielÀ..oijoi.

edit2. jaa tÀtÀ ketjua olikin jo 6 sivua.. jotenkin nÀin vaan ton eka sivun, eli lukemaan kokemuksista -->

XS 12.7 cm - 15.2 cm
S/M 15.2 cm - 17.8 cm

Tottakai. Mun ranteet on aika tasan ton 15,2 cm (vaihtelee 15-15,5 cm, riippuu kuinka kireÀllÀ mitan pitÀÀ). Eli asiantuntijat; kummat? XS?

Ihan hÀvytön hinta vaan kun on lÀhes tuplahintainen kuin suoraan italiasta tilattuna.

S:ÀÀ ei kannata ottaa jos on 15,2 ranteet, tekee versoista hyödyttömÀt kun ei tippaakaan kannattele painoa ranteella, vaan kaikki tulee sormille kuten ilman versojakin.

ItsellÀ ovat S/M:t ja 19cm ranteella kiristyvÀt silti ihan sÀÀtövaran loppuun asti.

Edit : pps-shop:ssa 54,90

Mulla myös ranne yli regular/large rajan, mutta tappiin saa kiristÀÀ eikÀ ole vielÀkÀÀn edes naftit/sopivat. Ottaisin nyt pienemmÀt jos uudet tilaisin.

MÀ ostin Wellmaxilta tarjouksessa olevat L-kokoiset perusgrippsit (~37 3 postikuluineen). Koko vaikuttaa sopivalta. Torstaina pÀÀsee kokeilee selkÀtreenissÀ!

Mulla on ollut kÀytössÀ noin puoli vuotta. Wellmaxista tilasin ja vaikka hinta oli aika rapea niin ei ole kaduttanut. Ilmoitetut koot vaan eivÀt tunnut oikein pitÀvÀn paikkaansa ja tilasin siksi Largen, joka on ehkÀ hieman iso mun ranteeseen. SiitÀkin huolimatta pysyy tukevasti kiinni. Jos tilaisin nyt ottaisin kyllÀ Mediumin.

Back
Ylös Bottom